torsdag 26 januari 2012

Nu var det dags igen.

Sådär ja, nu tänkte jag ge bloggandet ett nytt försök. Tänkte starta om på nytt och därför blev det en helt ny bloggadress. För er som undrar varför den heter Iahiaa, så är det för att jag kallade mig själv för det när jag var liten. Även min morfar gillade att kalla mig det.

Så vem är jag då? Maria heter jag och fyller 27 år i år. 27 år? Jag vet det är helt sjukt, börjar verkligen känna mig gammal. Jag bor i en marklägenhet i etage mitt i centrala Åhus. Här bor jag tillsammans med min katt Stella som är det sötaste som finns. Jag jobbar heltid för ett företag som heter Nya Hemtjänsten. Här ansvarar jag även för schemaläggning och arbetar ute på fältet. Vid sidan om arbetar jag som nagelterapeut. På fritiden tränar jag en hel del. Blir många pass på gymmet och nu har jag även börjar provträna fotboll igen efter 8 månaders uppehåll. Annars så umgås jag med nära och kära.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar