måndag 26 mars 2012

Helgen som gick.

Hade jour hela helgen men slapp hoppa in på jobbet :) så 800 spänn flög rätt ner i min ficka. Var uppe tidigt i lördags för att åka till Helsingborg och se supercupen. Jag, Rebba och lina stod och frös hela matchen som slutade med vinst för Helsingborgs del. 2-0 och den 5:e raka titeln. Sveriges bästa lag, så är det bara! Sen blev det tåget hem till k-stad där vi far runt på toalettjakt. Trodde helt allvarligt att jag skulle kissa ner mig! Sen blev det dubbeldejt med K och hans kompis med tjej. Blev en promenad och film. Sen åkte vi hem till K i fjälkinge!

Sov väldigt länge i söndags. Behövdes verkligen! Sen eftersom vi ställde om klockan blev det ännu längre. Var ute och gick en lång runda på 2 timmar uppe på fjälkingebacke. Väldigt lugnt och skönt och fin utsikt. Resten av söndagen bestod av Tacos, lite tvspelande och film. Sen fick jag och wlarre bege oss hem mot Åhus. Stella har verkligen levt jävel hela natten. Har väl varit sur på mig för jag varit iväg hela helgen.

Måndag igen och har bara 4 dagars jobb framför mig. Kl 13 på torsdag håller jag helg :) riktigt fint! Idag blir det jobb till 18 och sen våfflor hemma hos mamma. Får väl avsluta dagen med ett pass på gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar