lördag 20 juli 2013

1 års dag.

I måndags firade jag och min älskling 1 år tillsammans. Jag började dagen med lite jobb och sen bar det av till Tomarps gårdshotell. Riktigt mysigt och fint. Dom hade så fina möbler, lite lantligt. Jag skulle lätt kunnat ta med mig en del hem. Efter vi checkat in så begav vi oss ner till sjön. Blev lite bubbel och en picknick. Hur mysigt som helst.


Sedan på kvällen blev det trerätters på hotellet. Fantastiskt god mat. Efterrätten var den godaste jag någonsin ätit. Kan starkt rekommendera detta stället.


I 1 års present fick jag ett jätte fint armband av min älskling. Har redan fått halsbandet och örhängen så nu passade det bra med ett armband. Det är ett finskt märke som heter Finnfeeling.


En riktigt bra övernattning och ett fantastiskt år med min Markus ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar