söndag 1 september 2013

Söndagsmys.

Ledig söndag och jag och mannen hade planerat en mysdag tillsammans. Började med en frukost tillsammans. När jag kom ut i köket hade han gjort scones. Riktigt gott.

Begav oss ner till Kivik. Besökte några outletbutiker och begav oss vidare till musteriet. Handlade med oss en massa gott hem. Sedan blev det lunch på Buhres. Halstrad makrill med kantarellsås, fantastiskt gott!!

Körde vidare till Helen och Stoffe i Yngsjö. Bokade om vår resa som jag får berätta senare om.

Sedan begav vi oss till Åhus på kalas för min lille lillebror som fyller 20 år imorgon. 20 år?!?!? Fatta hur gammal jag är då ... Tyckte precis han tog körkort!

Hemma igen och ätit en riktigt god lasange som jag stod för. Nu blir det filmmys innan sängen kallar.

Fortsatt trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar