tisdag 18 september 2012

Då så ..

Då så var snart denna tisdagen över. Tycker den har varit riktigt hemsk så tur att jag snart ska få sova.

Efter jobbet så åkte jag in till stan em runda. Kände att jag behövde rensa tankarna från all negativ energi på jobbet. Idag var det mest fönstershopping men jag fick med mig två ugnsformar hem från borett. Jätte fina och inte så dyra. Fick ju även handla hem lite kattmat till kränge-Stella.

Har tränat fotboll ikväll med laget. Var en ny tjej där som flyttat ner. Hon ville testa träna med oss och skulle nog komma på torsdag också. Träningen började med att det ösregnade men gick som tur över sen.

Nu har jag gått här hemma och småplockat lite, tänt ljus och lyssnat på musik. Men nu tänkte jag nog krypa ner i sängen och varva ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar