torsdag 13 september 2012

Nytt försök

Tänkte göra ett nytt försök med bloggandet.

Det är full rulle i mitt liv som vanligt. Jobbar heltid plus en massa extra, sökt in till polishögskolan, fotbollssäsongen går mot sitt slut osv.

Vi spelade match igår mot åsum. Blev vinst med 5-3. Så nu har vi bara två matcher kvar, känns riktigt tråkigt faktiskt. Trivs faktiskt riktigt bra i gärds köpinges damlag. Ett härligt gäng.

Nu har jag långledigt och är ledig fram tills på måndag. Ska passa på att njuta.

Sist men inte minst så har jag gått och blivit kär. Trodde aldrig att man skulle kunna träffa en normal kille ute, men för snart två månader sedan stod han bara där på dansgolvet på banken. Så som jag känner nu har jag aldrig någonsin känt. Skulle kunna vara med honom 24/7. Så därför kändes det tungt när han lämnade mig kl 7 imorse för att åka till jobbet ..

Ha en underbar måndag!

1 kommentar: