tisdag 21 maj 2013

Hemma.

Nu var vi hemma i regniga Sverige igen, inget trevligt välkomnande direkt.

Planet skulle lyft 00:05 från Cypern men var sent så vi var väl inte påväg förrän 01:15. Riktigt drygt för man var rätt trött då också. Var en jobbig flygtur och jag var nästan nära panik. Tack till Markus som höll sig vaken och lugnade mig. Trötta och hemma var vi kl 6.

Hann med 4 timmars sömn och sen var det bara att sätta igång. Har viktig match ikväll så då kan man inte sova bort hela dagen. Var borta på jobbet och kontrollerade mitt schema. Såg bra ut. Fick min första lön därifrån nu och det var skönt med en lön som stämmer direkt. Sen kom mamma och hämtade mig. En lunch i Åhus och hämta hem min lilla dunboll. Tror hon saknat mig, för jag har iaf saknat henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar