torsdag 2 maj 2013

Vinst

Hemma efter en förbannat fin vinst mot Edenryd på bortaplan, eller bortaåker... För planen var jävlar i inte grann. Ledde med 5-2 i halvlek och matchen slutade med vinst 6-2. Var riktigt kul att spela idag, alla kämpade och ville verkligen vinna. Nästan hela första halvlek var spelet endast vårt och snyggt var det. I andra halvlek är det inte lika snyggt men ökar på vår ledning lite till. Lite besviken på min egen insats, men man kan väl inte alltid vara hundra. Första målet dom får på mig är staff. Och straffen är mitt fel. Går ut mot en spelare som kommer ensam, inser att jag inte kommer hinna före och får helt enkelt kapa henne. Annars hade hon gjort mål, och straffen har jag ju en chans på. Jag är på straffen med vänster hand men det räcker inte. 2:a målet fick dom efter lite missförstånd, pissmål. Men 3 poäng på bortaplan idag. Nu laddar vi batterierna till onsdag, då vi möter Degeberga hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar