tisdag 1 januari 2013

Ett fantastiskt 2012

2012 var lätt ett super bra år. Här kommer några höjdpunkter..

- Efter några månaders uppehåll tog jag äntligen tag i saken och började spela fotboll igen. Givetvis började jag när det var som värst, grusträningen. Men ack så mkt roligt man varit med om. Många fester, mycket matcher och ett fantastiskt träningsläger. Gärds köpinges damlag är helt enkelt bäst.

- Det har blivit många turer till Göteborg. Stackars Sofie och Jonatan har fått stå ut med mycket :)

- Min lillelillebror har varit i USA och spelat juniorvm i amerikansk fotboll. Snacka om att man är en stolt syster.

- Hade en underbar semester tillsammans med mina fina vänner

- Rhodos med Rebba och Lina är svårslaget. En helt fantastisk resa

- Träffade min fina kille på Bånken i somras

- Beachhandbollen med det bästa laget, efterfest

- Min fina vän Ida har äntligen flyttat hem

Detta är bara några få saker av allt fantastiskt, nu hoppas vi att 2013 blir ännu bättre.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar