tisdag 15 januari 2013

Jag hatar när det är som det är just nu på jobbet. Trivs inte alls och det tar all min energi. Vet att när jag vrider om låset 6:45 på morgonen så ringer mobilerna och någon sjukanmäler sig. Och då har man redan kämpat att då in vikarier som täcker allt som inte går in på schemat. Kaos hela tiden. Förstår inte hur vissa människor kan vara sjuka så ofta. Av 11 ordinarie är det nästan alltid något.

Jag sliter som ett djur för att få ihop dagarna och får aldrig höra att jag gör ett bra jobb. Jag trackas både på min privata och jobbetelefonen på arbetstid och sen fortsätter det i min privata när jag slutat. Jag jobbar redan heltid men jobbar alltid 30-40 timmar extra i månaden.
Och inget får man för det ..

Nu har det gått så långt så jag har ständigt ont i magen på jobbet, kan sitta och storböla mellan kunderna, kan inte sova om nätterna för jag vet redan vilken kaos det kommer vara dagen efter. Jag ser verkligen inget slut på detta. Överväger stort att säga upp mitt ansvarsområde och bara vara vanligt anställd. Då kan ju någon annan fixa allt det jag gör och se hur himla bra det kommer gå.

För snart ger jag banne mig upp! Får fan vara någon måtta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar