söndag 13 januari 2013

Fotbollscup i Köpingebro.

Dagen har spenderats i Köpingebro tillsammans med Gärds Köpinges damlag. Första matchen åkte vi på stor stryk mot ett div 1 lag. Resultatet blev 7-0. Inget att sura över för dom var duktiga och hade bra rörelse. Borgeby tror jag det var om jag inte minns helt fel. Match nummer två var lite jämnare och hade kunnat sluta hur som. Mötte ett div 2 lag och resultatet blev förlust 1-2. Tredje och sista matchen var jämn. Mötte köpingebro, ett div 3 lag. Och för er som inte vet så spelar vi i div 5. Matchen slutade 1-1 och jag fick till ett par riktigt granna räddningar. Så nästa lördag blir det B-slutspel. Ska bli riktigt spännande.

Nu är man lite mör i kroppen och jag har en fotboll kvar på låret. Gjorde en dubbelräddning med låret och det känns vill jag lova :) undra hur länge det ska sitta kvar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar