söndag 13 januari 2013

Myslördag

Igår hade jag och Markus en riktig myslördag. Började dagen med att jag blev väckt och frukosten stod redo på bordet. Han hade smugit upp ur sängen utan att jag märkt det. En tur till Fröjd i Osby. Vilken butik alltså, skulle lätt kunna handla hur mkt som helst. Rekommenderar denna starkt. Hann även med lite möbelbutiker runt omkring. Vi är ju på jakt efter ett matrumsbord. Ett vit ska det vara, och stort. Detta är då inte det lättaste. Middag blev det hemma hos Markus föräldrar. Sedan var ju min man tvungen att träna lite. Jag hängde med och hejade på lite. Ingen träning för mig då det väntade fotbollscup dagen efter. Lagade lite mat tillsammans på kvällen. Blev lövbiff med svamp och sweet chili och ett glas rött till detta. Givetvis Mobergs goda vin.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar