onsdag 24 april 2013

Onsdag.

Idag fick jag ett samtal från chefen på stället jag provjobbade på igår. Han lät lite bekymrad och inledde samtalet med att han hade lite problem. Min första tanke var, vad gjorde jag nu för fel igår?!?! Men icke sa Nicke! Dom hade två sjuka och ingen kunde jobba. Så kom dom och tänka på mig, eftersom det hade gått så bra igår. Egentligen skulle jag provjobba på torsdag också men så blir det inte nu. För idag började jag jobba på riktigt, och har fått en extraanställning :) det gillas! Alla erfarenheter välkomnas! Och inte nog med det, jag fick hjälpa till och lära upp en ny tjej idag. Och jag som inte kan allt än :) chefen skulle ringa imorgon och ge mig lite fler turer!

När jag slutade jobba hade älsklingen maten klar. Blev köttfärslimpa, mums! Sen har det varit en lugn kväll efter mkt jobbande.

Måste visa mina söta muggar som jag köpte på Borett häromdagen. En till mig och en till Markus :)

1 kommentar:

  1. spännande- då får du ju berätta VAR??:)

    Kram Louise

    SvaraRadera