lördag 20 april 2013

Uppe med tuppen.

Idag ringde min kl 04:15 och jag visste knappt var jag hade röven. Hämtade upp Sara och Cilla och begav oss till Köpinge. En gång per halvår har man några veckor som man kör och lämnar frallor åt föreningen. Och nu var det vår tur. Finns fyra stycken rundor och man kör två och två. Jag och Cilla haffade snabbt åt oss en runda som jag kört två gånger tidigare. Gick riktigt bra denna gången. 05:05 började vi packa frallorna och 05:50 var alla våra utdelade. Och då körde vi ändå fel en gång. Vi var färdiga först och var ett förbannat bra team :)

Har varit hemma nu ett bra tag men kan inte sova. Ligger här i sängen med en snarkande man bredvid. Har redan varit uppe en sväng och slagit in paket inför dagens kalas. Funderar på om jag ska äta frukost innan jag försöker sova lite ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar