torsdag 4 oktober 2012

Fotbollsmöte

Ikväll har vi haft fotbollsmöte i gärds köpinge. Min snälla bror agerade taxi till mig eftersom jag inte får köra själv pga tabletterna. Vi diskuterade lite inför framtiden och dom flesta skulle fortsätt. Var även några nya som var sugna på att spela med oss. Men det är ju ett riktigt härligt gäng så jag förstår ju varför :) fick även beröm av tränarna för att min formkurva gick spikrakt uppåt och fortsatte jag så så trodde dom inte att jag platsade i denna divisionen. Riktigt kul att höra faktiskt :) men med sånna bra målvaktsträningar jag fått denna säsongen så kan det bara bli bra.

Planerade även lite inomhuscuper och det kommer nog ligga bra i tiden så jag hinner träna lite efter bröstoperationen också. Enligt läkaren, eller docent jan wieslander, så ska jag kunna börja springa efter mina stygn plockats den 15 oktober. Kanske inte det bästa att slänga sig direkt efter. Men det kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar