lördag 13 oktober 2012

Migrän

Har inte sovit så värst bra inatt. Vaknade vid 2 och hade sjukt ont i mina bröst. Fick lägga mig på soffan ett tag och sen gick det över. Sen vaknade jag tidigt på morgonen och var helt förstörd. Hade drömt att Markus hade lämnat mig. Var överlycklig när jag insåg att det var en dröm och att han låg bredvid mig.

Fick värsta migränanfallet när jag var påväg hem. Har inte haft detta på flera år. När jag får migrän så domnar mitt ansikte bort, precis så som när tex en fot sover. Det sätter sig först på hakan och näsan och sen sätter det sig på synen så jag ser suddigt. Sen sprider det sig till tungan så jag slöddrar lite. Sist märker jag det i min vänstra arm, för den domnar bort helt. Som tur är hade jag tabletter hemma så jag fick ta en och lägga mig och vila. När jag vaknade hade inte allt släppt så jag fick ta en till. Sedan kom systrarna Bröthlin på besök och ville ha granna naglar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar